پيشنهاد فتح‌الله‌زاده به يک مدير پرسپوليسي
 
کلبه فراقط!!!
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 12:47 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه استقلال از مديرعامل پيشين پرسپوليس خواست که به استقلال برود.


وزارت ورزش هيئت مديره استقلال را به تازگي انتخاب کرده است. علي فتح الله زاده، بهرام افشارزاده، مقداد نجف نژاد، اميدوار رضايي، احمد شهرياري.

معمولا وقتي هيئت مديره باشگاهي تازه مشخص مي شود براي اداره باشگاه بايد کمي تامل کرد اما در پس مديريت چه اتفاقاتي رخ مي دهد مشخص نيست. پيشنهادهايي که به برخي مديران براي حضور در باشگاهي مثل استقلال اين تامل و تعجب را بيشتر مي کند.

امير عابديني در گفت و گو با خبرنگار فارس از پيشنهادي خبر مي دهد که کمي عجيب است.

وي گفت: روز گذشته علي فتح الله زاده با من تماس گرفت و پس از احوال‌پرسي هاي هميشگي خودمان به من گفت هر پستي که خواستي بگو اما به استقلال بيا.

وي افزود: من تعجب کرده بودم و به او گفتم چطور مي خواهي من به استقلال بيايم. او گفت تو مدير هستي و حتما نبايد در پرسپوليس باشي.

عابديني ادامه داد: من به فتح الله زاده گفتم به دليل مسئوليتي که در داماش دارم و تازه اين تيم از شرايط بحراني خارج شده نمي توانم اين پيشنهاد را قبول کنم ضمن اينکه من هميشه پرسپوليسي بودم و به فوتبال غير قرمز نمي توانم فکر کنم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان